Jistota ochrany Vašich investic do software
GRAITEC Subscription Pack je služba komplexního zajištění podpory, díky které dosáhnete efektivnějšího využití zakoupeného software. Tuto službu dnes využívá více než 70% našich zákazníků, neváhejte a zapojte se i Vy.
Uživatelé s GRAITEC Subscription Pack mají přístup k široké škále služeb, bonusů, výhod a technické podpory na úrovni GOLD, poskytované odborníky GRAITEC bez dalších poplatků.
Stále aktuální verze
Service packy
Možnost starších verzí
Rozdílové školení
On-line školení
Tématické semináře
Přednostní technická podpora
Přístup do GRAITEC Advantage
Vzdálená plocha (TeamViewer)
VIP download zóna
Technický portál CADNET
Předvídatelné náklady
Plánování investic
Nižší náklady
„Domácí licence“
Sleva 20% na služby
25 GB prostoru
Efektivní spolupráce
Služby Autodesk 360
Cloud Rendering
Mobilní aplikace
k široké škále služeb a možnostem technické podpory poskytované odborníky GRAITECu.
Díky Maintenance Plan (dříve Maintenace Subscription) udržujete svoji trvalou licenci neustále aktuální s veškerou dostupnou podporou.
AKTUALIZACE A BONUSY
- Získáte plnou a nejaktuálnější verzi
- SW lze aktualizovat hned nebo si můžete vybrat čas, který bude vyhovovat celému týmu.
- Přístup k předchozím verzím k většině softwarových produktů společnosti Autodesk.
- Domácí licence (řídí se licenční smlouvou společnosti Autodesk).
- Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC.
- Bonus v podobě licence GRAITEC Advance Design ISV¹ pro provádění základních statických výpočtů.
ŠKOLENÍ
- On-line rozdílové školení na nové verze produktů.
- Pravidelné on-line vzdělávací lekce (webináře) pro maximálně efektivní využití produktu.
- Sleva 20% na kurzy v našem certifikovaném školícím středisku Autodesk (ATC).
- Přístup na akce a semináře pořádané společností GRAITEC
PODPORA
- Řešení potíží s instalací a konfigurací
- Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
- Přístup k předchozím verzím k většině softwarových produktů společnosti Autodesk
- Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage (pro uživatele Adavnce Steel a Advance Concrete)
- Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
- Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
- Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
- Online znalostní báze, včetně výukových programů, školicích videí a technických řešení společnosti Autodesk
- On-line přehled o stavu Vašich licencí na portále Autodesk Acconut
CLOUDOVÉ SLUŽBY
- Pracujte rycheji bez zahlcování pracovního počítače. Získejte nástroje jako rychleší rendrování a možnosti vizualizace, nástroje pro spolupráci, bezpečné ukládání. Plný rozsah nabízených služeb Autodesk 360
- 25 GB prostoru pro zálohu dat
- Přístup k dalším cloudovým službám Autodesk 360: Rendering, Optimalizace pro Autodesk Inventor, Energetická analýza pro Autodesk Revit, Strukturální analýza pro Revit, Infrastruktura Modeler, Green Building Studio, Buzzsaw, Mockup 360, Process Analysis 360, Remote
- Používat Cloud Kredity pro služby Autodesk 360.
- Více o možnost on-line služeb se dozvíte na stránce www.autodesk.cz/360-cloud
1) Platí pro produkty Autodesk Adavnce Steel a Autodesk Advance Cocncrete
Program Subscription (pronájem) poskytuje přístup k plným verzím softwaru společnosti Autodesk s flexibilní možností snadné správy rozpočtu na software, který umožňuje platbu podle aktuálního používání.
AKTUALIZACE
- Možnost flexibilního pronájmu dle potřeb společnosti – měsíční, čtvrtletní, roční nebo víceletý
- Předvídatelné náklady bez nepříjemných překvapení
- Získáte plnou a nejaktuálnější verzi
- Domácí licence (řídí se licenční smlouvou společnosti Autodesk)
- Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC
- Bonus v podobě licence GRAITEC Advance Design ISV¹ pro provádění základních statických výpočtů
ŠKOLENÍ
- On-line rozdílové školení na nové verze produktů
- Pravidelné on-line vzdělávací lekce (webináře) pro maximálně efektivní využití produktu
- Sleva 20% na kurzy v našem certifikovaném školícím středisku Autodesk (ATC)
- Přístup na akce a semináře pořádané společností GRAITEC
PODPORA
- Řešení potíží s instalací a konfigurací
- Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
- Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage (pro uživatele Adavnce Steel a Advance Concrete)
- Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
- Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
- Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
- Online znalostní báze, včetně výukových programů, školicích videí a technických řešení společnosti Autodesk
- On-line přehled o stavu Vašich licencí na portále Autodesk Acconut
CLOUDOVÉ SLUŽBY
- Plný rozsah nabízených služeb Autodesk 360
- 25 GB prostoru pro zálohu dat
- Přístup k dalším cloudovým službám Autodesk 360: Rendering, Optimalizace pro Autodesk Inventor, Energetická analýza pro Autodesk Revit, Strukturální analýza pro Revit, Infrastruktura Modeler, Green Building Studio, Buzzsaw, Mockup 360, Process Analysis 360, Remote
- Používat Cloud Kredity pro služby Autodesk 360.
- Více o možnost on-line služeb se dozvíte na stránce www.autodesk.cz/360-cloud
1) Platí pro produkty Autodesk Adavnce Steel a Autodesk Advance Cocncrete
Program GRAITEC Maintenance Subscription poskytuje přístup k plným verzím softwaru GRAITEC Advance společnosti GRAITEC, aktualizacím a podpoře.
AKTUALIZACE A BONUSY
- Automatické dodání licence k nové verzi programu
- Doplnění nových nástrojů a rozšiřování možností výpočtu
- Používání stále aktuálních norem
- Přístup k pravidelným opravám a aktualizacím
- Technická podpora společnosti GRAITEC na úrovni GOLD
- Nejnovější aktualizace a vylepšení hned po uvolnění
- Sleva 20% na služby společnosti GRAITEC
ŠKOLENÍ
- On-line rozdílové školení na nové verze produktů
- Pravidelné on-line vzdělávací lekce (webináře) pro zdokonalení se v používání produktů
- Sleva 20% na kurzy v našem školícím středisku
- Přístup na akce a semináře pořádané společností GRAITEC
PODPORA
- Přednostní řešení technických dotazů na Helpdesku
- Přístup do mezinárodního portálu GRAITEC Advantage
- Možnost řešení technických dotazů přes vzdálenou plochu pomocí programu TeamViewer (max. 1 h/měs.)
- Přístup do VIP download zóny pro získání bonusového materiálu
- Přístup na technický portál CADNET na www.cadnet.cz
Společnost GRAITEC s.r.o. poskytuje svým zákazníkům několik úrovní technické podpory k dodávaným CAD/BIM produktům.
SILVER je poskytována všem zákazníkům GRAITEC zdarma.
GOLD poskytujeme našim zákazníkům s platným Maintenance / Subscription programem zakoupeným u GRAITECu. Mezi hlavní výhody této rozšířené technické podpory patří možnost využití on-line technické podpory s využitím technologie TeamViewer, přístup k pravidelným výukovým webinářům a sleva na služby GRAITECu.
PLATINUM je určen pro firmy, které potřebují zajistit stálou plnohodnotnou funkčnost svých CAD/BIM pracovišť a obsahuje např. možnost využívání vyhrazené telefonní linky pro řešení technických problémů.
- HELPDESK Službu HelpDesk je možné využít pro řešení technických problémů aktuálních verzí a 3 verzí zpět produktů dodávaných společností GRAITEC. Řešení technických problémů pro starší verze pouze po předchozí domluvě. Dotazy uživatelů s úrovní podpory GOLD a PLATINUM jsou řešeny přednostně.
- TEAMVIEWER Řešení dotazu přes vzdálenou plochu pomocí TeamViewer po předchozí domluvě s technikem.
- ROZDÍLOVÉ ŠKOLENÍ zahrnuje přehled funkcionalit a jejich použití v nových verzích produktů dodávaných společností GRAITEC ve vypsaných termínech. Počet účastníků se rovná počtu licencí s platným Subscription zakoupeným od GRAITECu.
- VIP DOWNLOAD ZÓNA Bonusový materiál ke stažení- bloky, families, šablony, podsestavy, a mnoho dalších doplňků.
- INSTALACE NOVÉ VERZE Instalace probíhá po předchozí domluvě s technikem GRAITECu. Tato služba je poskytována max. 1x ročně na PC dle počtu licencí s platným Subscription kontraktem zakoupeným u GRAITECu. Instalace je standardně prováděna vzdáleně s využitím technologie TeamViewer.
- ON-SITE TECHNICKÁ PODPORA Využití této služby je možné pouze po předchozí domluvě s technikem GRAITECu.
- NEVYBRANÉ SLUŽBY Veškeré služby je možné využít pouze v období, za které na dané služby vzniká nárok. Nevyčerpané služby není možné převádět do dalšího období či později nárokovat.
jméno | telefon | ||||
zpráva | |||||
ODESLAT FORMULÁŘ |