Technická podpora je primárně poskytována prostřednictvím služby Helpdesk s rozdělením podle produktů:

 

PRODUKT CADKON+ / CADKON

PRODUKT AUTODESK / ADVANCE

Zákazníci s platnou službou CADKON Active (Subscription) mohou využívat technickou podporu, jejíž součástí je služba Helpdesk.

Zákazníkům společnosti GRAITEC s.r.o. je poskytována technická podpora v úrovních SILVER, GOLD a PLATINUM, jejíž součástí je služba Helpdesk.

banner-helpdesk-cadkon banner-helpdesk-autodesk


 

Pro získání nebo obnovení služby CADKON Active kontaktujte svého prodejce CADKONu nebo zašlete dotaz na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Zákazníci s platným subscription programem mají nárok na technickou podporu na úrovni GOLD.


Více informací
 jak získat přístup do Helpdesku, k VIP odpovědím a VIP výukovým videím.

 

VZDÁLENÁ TECHNICKÁ PODPORA POMOCÍ TEAMVIEWER®

Logo teamviewerPro všechny uživatele nabízíme možnost konzultací a řešení technických problémů přes vzdálenou plochu pomocí aplikace TeamViewer®. Zákazníkům se servisní podporou na úrovni GOLD a PLATINUM (produktů Autodesk a Advance) nebo s aktivní službou CADKON Active (produktů CADKON), poskytujeme pro řešení technických problémů 1 hodinu měsíčně zdarma.
 

Více o rozsahu jednotlivých úrovní služeb technické podpory