Technická podpora je primárně poskytována prostřednictvím služby Helpdesk s rozdělením podle produktů:
PRODUKT CADKON+ / CADKON |
PRODUKT AUTODESK / ADVANCE |
Zákazníci s platnou službou CADKON Active (Subscription) mohou využívat technickou podporu, jejíž součástí je služba Helpdesk. |
Zákazníkům společnosti GRAITEC s.r.o. je poskytována technická podpora v úrovních SILVER, GOLD a PLATINUM, jejíž součástí je služba Helpdesk. |
Pro získání nebo obnovení služby CADKON Active kontaktujte svého prodejce CADKONu nebo zašlete dotaz na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. |
Zákazníci s platným subscription programem mají nárok na technickou podporu na úrovni GOLD. |
Více informací jak získat přístup do Helpdesku, k VIP odpovědím a VIP výukovým videím.
VZDÁLENÁ TECHNICKÁ PODPORA POMOCÍ TEAMVIEWER®
Pro všechny uživatele nabízíme možnost konzultací a řešení technických problémů přes vzdálenou plochu pomocí aplikace TeamViewer®. Zákazníkům se servisní podporou na úrovni GOLD a PLATINUM (produktů Autodesk a Advance) nebo s aktivní službou CADKON Active (produktů CADKON), poskytujeme pro řešení technických problémů 1 hodinu měsíčně zdarma.